Bezpłatny e-book: Narzędzia do zarządzania informacją w firmie
Często docierają do nas opinie, że w natłoku otaczających nas informacji coraz trudniej jest sprawne kierować firmą lub zespołem, a także podejmować optymalne decyzje biznesowe. Z każdej strony otaczają nas informacje – aktualności branżowe, maile, powiadomienia od klientów, zmiany w projektach, publikacje w mediach tradycyjnych i społecznościowych…
Nie jest łatwo zawsze znajdować dokładnie to, co jest w danej chwili najbardziej potrzebne. Efektywne zarządzanie informacją wymaga wiedzy, narzędzi oraz czasu. A i tak, mimo wysiłku włożonego w zarządzanie informacjami, często pojawia się obawa, że coś ważnego nam umknie.
Poznaj i wykorzystaj w swojej firmie narzędzia do zarządzania informacją
Aby ułatwić radzenie sobie z tymi wyzwaniami, przygotowaliśmy bezpłatny e-book: „Narzędzia do zarządzania informacją w firmie”. W tym poradniku prezentujemy aż 17 rozwiązań, które pozwolą zapanować nad strumieniem napływających codziennie danych:
- zarządzać obiegiem dokumentów w firmie i usprawniać pracę zespołu,
- zarządzać listami mailingowymi, realizowanymi zespołowo projektami i listami zadań,
- zarządzać pracą w mediach społecznościowych,
- monitorować informacji niezbędne w pracy marketingu i sprzedaży,
- i wiele, wiele innych narzędzi przydatnych w firmie.
Kliknij tutaj, aby pobrać bezpłatny e-book: 17 narzędzi do zarządzania informacją w firmie!