Narzędzia do zarządzania informacją w firmie

Bezpłatny e-book: Narzędzia do zarządzania informacją w firmie

Często docierają do nas opinie, że w natłoku otaczających nas informacji coraz trudniej jest sprawne kierować firmą lub zespołem, a także podejmować optymalne decyzje biznesowe. Z każdej strony otaczają nas informacje – aktualności branżowe, maile, powiadomienia od klientów, zmiany w projektach, publikacje w mediach tradycyjnych i społecznościowych…

Nie jest łatwo zawsze znajdować dokładnie to, co jest w danej chwili najbardziej potrzebne. Efektywne zarządzanie informacją wymaga wiedzy, narzędzi oraz czasu. A i tak, mimo wysiłku włożonego w zarządzanie informacjami, często pojawia się obawa, że coś ważnego nam umknie.

Poznaj i wykorzystaj w swojej firmie narzędzia do zarządzania informacją

Aby ułatwić radzenie sobie z tymi wyzwaniami, przygotowaliśmy bezpłatny e-book: „Narzędzia do zarządzania informacją w firmie”. W tym poradniku prezentujemy aż 17 rozwiązań, które pozwolą zapanować nad strumieniem napływających codziennie danych:

  • zarządzać obiegiem dokumentów w firmie i usprawniać pracę zespołu,
  • zarządzać listami mailingowymi, realizowanymi zespołowo projektami i listami zadań,
  • zarządzać pracą w mediach społecznościowych,
  • monitorować informacji niezbędne w pracy marketingu i sprzedaży,
  • i wiele, wiele innych narzędzi przydatnych w firmie.

Kliknij tutaj, aby pobrać bezpłatny e-book: 17 narzędzi do zarządzania informacją w firmie!