KOMPLEKSOWE ANALIZY DLA START-UPÓW

POTENCJAŁ INNOWACYJNY
POTENCJAŁ ROZWOJU RYNKU
ANALIZA CZYNNIKÓW SUKCESU
ANALIZA KONKURENCJI
ANALIZA PATENTÓW
MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA

ANALIZA DOSTARCZA TWARDYCH DANYCH

Analizy dla start-upów mają szczególnie duże znaczenie. Dane z analiz rynku pomagają lepiej poznać branżę, klientów i konkurentów, a dzięki temu zbudować skuteczną strategię oraz pozyskać finansowanie od inwestorów lub z grantów i funduszy. Pamiętaj, że im więcej wiesz o swoim rynku, tym szybciej dotrzesz do celu.

Potencjał rynkowy

Poznaj faktyczną wielkość i wartość rynku, bariery wejścia, nisze i trendy. Znając obecną i prognozowaną sytuację w branży, lepiej przygotujesz się do rozmów z inwestorami oraz będziesz podejmować decyzje oparte na faktach.

Strategia rynkowa

Opracuj skuteczną strategię wzrostu, która nie tylko będzie elastycznie dopasowywać się do każdego kolejnego etapu rozwoju Twojego przedsięwzięcia, a także będzie odpowiadać na różne scenariusze rozwoju rynku.

ANALIZA WSPIERA ROZWÓJ START-UPÓW

Mając szczegółowe informacje o otoczeniu rynkowym, nie będziesz działać po omacku, a każda Twoja decyzja będzie miała solidne podstawy. Nie zaskoczą Cię wymagania klientów, inwestycje konkurencji, innowacje technologiczne, trendy konsumenckie ani nowe bariery i możliwości rozwoju.

Analiza klientów

Sprawdź, jaki jest realny potencjał sprzedaży Twojego produktu lub usługi. Poznaj swojego przyszłego odbiorcę – zidentyfikuj jego potrzeby, preferencje, wymagania, kanały komunikacji, procesy decyzyjne itd.

Analiza konkurencji

Dowiedz się, jak silna jest Twoja konkurencja, jakie ma mocne i słabe strony, jakie strategie stosuje i skąd pozyskuje fundusze na inwestycje. W analizie konkurencji skup się nie tylko na konkurencji bezpośredniej, ale i tej pośredniej, która ma ofertę substytucyjną.

Analiza czynników sukcesu

Poznaj, w jaki sposób inne firmy – w tym Twoi konkurenci oraz liderzy branży – osiągnęły sukces rynkowy. Zyskaj wiedzę na temat czynników sukcesu dzięki analizie m.in. ścieżki rozwoju, strategii marketingowej, stosowanej technologii, finansowania i dotacji.

KIEDY POTRZEBNE SĄ ANALIZY DLA START-UPÓW?

  • Do biznesplanu
  • W trakcie wypełniania wniosku o dofinansowanie
  • Do rozmowy z inwestorem
  • Przed podjęciem decyzji o kontynuacji projektu
  • Do uzyskania grantu

CO OTRZYMASZ PO ANALIZIE?

Analizy dla start-upów mają różne zakresy i cele. W związku z tym, zależnie od Twoich indywidualnych potrzeb, wyniki naszej pracy dostarczymy Ci w postaci pisemnego raportu lub w formie prezentacji. Gdy gromadzenie i analizę danych uzupełnią usługi doradcze, dokument kończący projekt będzie zawierał także konkretne wskazówki dotyczące dalszych kroków.

Raport

W raporcie dokładnie opisujemy analizowane zagadnienia oraz wnioski i rekomendacje płynące z przeprowadzonego projektu. Znajdą się w nim również wszystkie niezbędne tabele, wykresy oraz wykaz źródeł.

Prezentacja

Prezentacja w skondensowanej formie przedstawia kluczowe wyniki analizy, zestawienia, wykresy oraz wnioski. Jest to materiał w pełni gotowy do zaprezentowania przed zarządem lub inwestorem.

KLIENCI CENIĄ NASZE ANALIZY
ZA ISTOTNY WKŁAD W ROZWÓJ ICH FIRM

W trakcie współpracy zespół Infobrokerskiej wykazał się dużą elastycznością i zaangażowaniem w realizowany projekt, dlatego polecam usługi tej firmy.

mgr inż. Artur MarcinkiewiczDyrektor Zakładu KOMBUD S.A.

Serdecznie polecam współpracę z firmą Infobrokerska.pl każdemu, komu zależy na oszczędności czasu pracowników i kosztów oraz otrzymaniu informacji dostosowanych do potrzeb firmy.

Adam SzarwiłoKrajowy Kierownik Sprzedaży

Firma wykonała dla nas w języku angielskim analizę rynku produktu, obejmującego kraje europejskie i pozaeuropejskie. Firma wykazała się dużym zrozumieniem naszych potrzeb biznesowych, decydując się na przygotowanie pierwszej części analizy w wymagająco krótkim czasie, za co jesteśmy szczególnie wdzięczni. Przedstawione informacje stanowią duży wkład do zasobów wiedzy naszej spółki.

Z pełnym przekonaniem mogę polecić usługi firmy każdemu przedsiębiorcy, poszukującemu specjalistycznego wsparcia w dziedzinie analizy rynku.

Dariusz ChameraMeest Transfer

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. potwierdza wykonanie dzieła w ramach projektu „Kapitał na Innowacje” PO IG, Działanie 3.1 Inicjowanie działalności innowacyjnej w zakresie analizy desk research rynku na produkt informatyczny do nauki muzyki w Niemczech i Polsce oraz analizę potencjalnych konkurentów firmy.

Barbara GrodowskaMałopolska Agencja Rozwoju Regionalnego

DOŁĄCZ DO MAREK, KTÓRE ODNOSZĄ SUKCES
DZIĘKI NASZYM BADANIOM I ANALIZOM

Masz pytanie?
Zadzwoń do nas!

503 666 166 lub 668 759 555

Zapytaj o analizę dla start-upu

4 + 4 = ?

Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

 

Pobierz e-booka

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslttera od Infobrokerska.pl