analiza rynku myjni

Nasz klient, posiadając patent na nowe rozwiązanie dla myjni bezdotykowych oraz planując zaistnieć na tym rynku, potrzebował szeregu szczegółowych informacji, które pomogła mu pozyskać wykonana przez MarketHub szczegółowa analiza rynku myjni samochodowych.

POTRZEBA KLIENTA

W celu wprowadzenia na rynek swojej oferty, nasz klient potrzebował zbadać zainteresowanie właścicieli myjni jego autorską technologią, poznać aktualną sytuację na tym rynku. Dodatkowo chciał zidentyfikować czynniki wpływające na rozwój rynku myjni bezdotykowych.

NASZA ANALIZA

Kompleksowa analiza rynku myjni samochodowych

Na pierwszym etapie projektu przyjrzeliśmy się rynkowi myjni samochodowych pod kątem jego wartości oraz wielkości. Analiza została przez nas przeprowadzona przy wykorzystaniu metody desk research. Natomiast częściowy brak danych spowodował, że wykonaliśmy estymację wielkości rynku. Dzięki czemu udało się nam ustalić liczbę myjni bezdotykowych w Polsce. W ramach tego etapu przeprowadziliśmy także analizę konkurencji, badając ofertę produktową oraz dokonując porównania danych technicznych poszczególnych myjni bezdotykowych.

Na kolejnym etapie pracy zrealizowaliśmy badanie pierwotne przy użyciu metodyki CATI. Wywiad telefoniczny do kilkudziesięciu właścicieli myjni samochodowych pozwolił nam ustalić:

  • z jaką częstotliwością właściciele modernizują swoje myjnie oraz jaki koszt jest z tym związany,
  • jakie wydatki są związane z preparatami do myjni samochodowych,
  • jakie jest zainteresowanie technologią naszego klienta wśród właścicieli myjni oraz czy wyrażają oni chęć podjęcia współpracy z naszym klientem.

KORZYŚCI DLA KLIENTA

  • Dogłębna wiedza na temat podstawowych czynników napędzających popyt na mycie samochodów w myjniach bezdotykowych.
  • Zrozumienie trendów branżowych i najnowszych osiągnięć technologicznych.
  • Podjęcie optymalnych decyzji biznesowych przez klienta na podstawie danych i wniosków z dokładnej analizy konkurencji, zawierającej szczegółowe profile największych graczy na rynku.
  • Poznanie rynku docelowego i zidentyfikowanie myjni, które byłyby zainteresowane technologią oferowaną przez naszego klienta oraz chętne do wdrożenia jego oferty w ramach swoich usług.

* Ze względu na umowę o poufności w tym studium przypadku nie podajemy szczegółów ani wszystkich elementów wykonanej analizy rynku.

Potrzebujesz analizy dla Twojej firmy?

Porozmawiajmy, jak analiza rynku może pomóc w dalszym rozwoju Twojej firmy!

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.