• BADANIA I ANALIZY KONKURENCJI

    Zyskaj przewagę rynkową, wykorzystując szczegółową wiedzę o konkurencji

    ZAMÓW BEZPŁATNĄ WYCENĘ

KOMPLEKSOWA ANALIZA KONKURENCJI

OFERTA
PRODUKTOWA
SYTUACJA
FINANSOWA
STRATEGIA
MARKETINGOWA
STRATEGIA
CENOWA
STOSOWANE
TECHNOLOGIE

ANALIZA KONKURENCJI DAJE PRZEWAGĘ

Dostosuj swoje działania do sytuacji rynkowej, znając słabe i mocne strony konkurentów, ich ofertę i strategię, a także sposoby finansowania. Dowiedz się, z kim rywalizujesz o klientów.

Identyfikacja konkurencji

Poznaj swoją konkurencję bezpośrednią. Ale miej oko również na konkurencję pośrednią, czyli oferującą produkty i usługi substytucyjne.

Profilowanie konkurentów

Zyskaj szczegółowe profile konkurentów, opisujące m.in. ich strategię, kanały sprzedaży, grupy docelowe, sposoby finansowania i model działalności.

ANALIZA KONKURENCJI POGŁĘBIA WIEDZĘ

W uzyskaniu przewagi rynkowej pomogą Ci odpowiedzi na szereg pytań dotyczących otoczenia konkurencyjnego Twojej firmy, m.in.:

  • Dlaczego oferta konkurencji jest tak dobrze rozpoznawalna?
  • Kto jest w grupie docelowej konkurencji?
  • Jaką strategię biznesową przyjęła dana firma?
  • Jakie plany inwestycyjne ma analizowana firma?
  • W jaki sposób firmy promują swoje produkty i usługi?
  • Dzięki jakim czynnikom konkurencja odniosła sukces za granicą?

ANALIZA KONKURENCJI POMAGA W ROZWOJU

Zwiększ skuteczność swojej firmy dzięki poznaniu rozwiązań stosowanych przez inne organizacje, a przede wszystkim liderów Twojej branży. Rozwiń swoją strategię wzrostu na podstawie wiedzy o konkurencji.

Identyfikacja trendów

Zobacz, w co inwestują liderzy Twojej branży. Sprawdź, jak rozwija się rynek w Polsce i za granicą. Dowiedz się, czego obecnie szukają klienci.

Analiza czynników sukcesu

Poznaj najlepsze praktyki, najskuteczniejsze strategie oraz najpopularniejsze modele biznesowe stosowane przez innych graczy rynkowych.

PRZYKŁADOWE ANALIZY KONKURENCJI

Dotychczas zrealizowaliśmy już ponad 800 projektów badawczych i analitycznych dla ponad 200 firm z Polski i zagranicy. Oto zaledwie kilka przykładowych realizacji w obszarze analizy konkurencji:

  • Analiza konkurencyjności na rynku testowania oprogramowania IT
  • Analiza benchmarkingowa na rynku portali medycznych
  • Badanie konkurencji na rynku olejów zimnotłoczonych
  • Analiza usług prawnych

CO OTRZYMASZ PO ANALIZIE KONKURENCJI?

Wyniki przeprowadzonej przez nas analizy konkurencji otrzymasz w postaci raportu lub prezentacji. W razie potrzeby możemy także omówić rezultaty projektu podczas spotkania lub telekonferencji.

Raport

Obszerny dokument zawierający kompletne wyniki analizy konkurencji, zwięzłe podsumowania, wnioski i rekomendacje, a także wszystkie istotne tabele, wykresy i wykazy źródeł.

Prezentacja

Mocno skondensowana i maksymalnie użyteczna forma przedstawienia wyników analizy konkurencji – gotowa do prezentacji przed zarządem lub inwestorem.

KLIENCI CENIĄ NASZE ANALIZY
ZA ISTOTNY WKŁAD W ROZWÓJ ICH FIRM

W trakcie współpracy zespół Infobrokerskiej wykazał się dużą elastycznością i zaangażowaniem w realizowany projekt, dlatego polecam usługi tej firmy.

mgr inż. Artur MarcinkiewiczDyrektor Zakładu KOMBUD S.A.

Serdecznie polecam współpracę z firmą Infobrokerska.pl każdemu, komu zależy na oszczędności czasu pracowników i kosztów oraz otrzymaniu informacji dostosowanych do potrzeb firmy.

Adam SzarwiłoKrajowy Kierownik Sprzedaży

Firma wykonała dla nas w języku angielskim analizę rynku produktu, obejmującego kraje europejskie i pozaeuropejskie. Firma wykazała się dużym zrozumieniem naszych potrzeb biznesowych, decydując się na przygotowanie pierwszej części analizy w wymagająco krótkim czasie, za co jesteśmy szczególnie wdzięczni. Przedstawione informacje stanowią duży wkład do zasobów wiedzy naszej spółki.

Z pełnym przekonaniem mogę polecić usługi firmy każdemu przedsiębiorcy, poszukującemu specjalistycznego wsparcia w dziedzinie analizy rynku.

Dariusz ChameraMeest Transfer

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. potwierdza wykonanie dzieła w ramach projektu „Kapitał na Innowacje” PO IG, Działanie 3.1 Inicjowanie działalności innowacyjnej w zakresie analizy desk research rynku na produkt informatyczny do nauki muzyki w Niemczech i Polsce oraz analizę potencjalnych konkurentów firmy.

Barbara GrodowskaMałopolska Agencja Rozwoju Regionalnego

DOŁĄCZ DO MAREK, KTÓRE ODNOSZĄ SUKCES
DZIĘKI NASZYM BADANIOM I ANALIZOM

Masz pytanie?
Zadzwoń do nas!

503 666 166 lub 668 759 555

Zapytaj o analizę konkurencji

8 + 0 = ?

Zgadzam się na otrzymywanie pocztą elektroniczną na podany adres e-mail Newslettera Markethub / Infobrokerska (właścicielem marki jest Infomedia Group Sp. z o.o. Sp. k.) oraz innych publikacji i informacji zawierających reklamy zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144 poz.1204). Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

 

Pobierz e-booka

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslttera od Infobrokerska.pl