KOMPLEKSOWA ANALIZA RYNKU
Co zawiera analiza rynku?
ANALIZA RYNKU POMAGA PODEJMOWAĆ DECYZJE
Mając rzetelną wiedzę na temat interesującej Cię branży i jej klientów, możesz podejmować dobre decyzje biznesowe – takie, które zminimalizują ryzyko porażki i przyspieszą rozwój Twojej firmy.
Analiza strategii
Sprawdź, czy Twoja obecna strategia rozwoju, sprzedaży lub marketingu dobrze odpowiada np. na trendy rynkowe i potrzeby klientów. Poznaj, jakie modyfikacje strategii mogą przyspieszyć wzrost Twojej firmy.
Analiza SWOT
Poznaj słabe i mocne strony całej branży, poszczególnych jej graczy, a także swojej firmy. Zidentyfikuj szanse i zagrożenia zanim podejmiesz decyzje o nowej inwestycji lub kierunku dalszego rozwoju.
Analiza 5 sił Portera
Poznaj pięć kluczowych czynników z otoczenia biznesowego, które oddziałują na Twoją firmę: rywalizacja między konkurentami, siła przetargowa dostawców, siła przetargowa nabywców, ryzyko pojawienia się nowych graczy i ryzyko pojawienia się substytutów.
ANALIZA RYNKU DAJE WAŻNĄ WIEDZĘ
W biznesie przed każdą decyzją trzeba odpowiedzieć sobie na wiele pytań. Analiza rynku pozwoli Ci zyskać informacje ważne w kontekście pytań takich jak:
- Jakie szanse i zagrożenia wiążą się z danym pomysłem?
- Czy nowa inwestycja będzie się opłacać?
- Jaka jest obecna sytuacja rynkowa i jak zmienia się rynek?
- Gdzie jest nisza na rynku, którą można byłoby wykorzystać?
- Jakich produktów obecnie poszukują klienci?
- Jak duża jest konkurencja i jakie są jej słabe strony?
- Czy to dobry moment na wejście na rynek zagraniczny?
- Dlaczego moja firma przestaje zarabiać?
ANALIZA RYNKU MINIMALIZUJE RYZYKO
Wykorzystanie sprawdzonych danych pochodzących z analizy rynku zbliży Cię do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Pozwoli Ci monitorować konkurencję, rozumieć klientów i trendy, obserwować rozwój rynku, znajdować nisze pod inwestycje.
Analiza potencjału rynku
Myśląc o wprowadzeniu nowego produktu lub o internacjonalizacji przedsiębiorstwa, zweryfikuj potencjał nowego rynku i atrakcyjność sektora (analiza 5 sił Portera).
Analiza czynników sukcesu
Zweryfikuj swój pomysł na biznes, oceń szansę powodzenia inwestycji i wybierz optymalną strategię rozwoju dla całej firmy oraz poszczególnych marek (macierz BCG).
ANALIZA RYNKU POZWALA ROZUMIEĆ RYNEK
Zyskaj eksperckie, zewnętrzne wsparcie w realizacji badań i analiz rynku. Bądź na bieżąco z aktualnościami, zmianami i trendami w swojej branży. Zidentyfikuj i wykorzystaj nowe możliwości rozwoju.
Analiza PEST
Poznaj otoczenie, które wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Zidentyfikuj czynniki stymulujące wzrost i szanse biznesowe. Wykorzystaj potencjał rynku.
Analiza trendów
Zobacz, jak rozwija się rynek w Polsce i za granicą. Sprawdź, w co inwestują liderzy rynku. Wykorzystaj innowacyjne technologie i nowe trendy konsumenckie.
CO OTRZYMASZ PO ANALIZIE RYNKU?
Wyniki przeprowadzonej przez nas analizy rynku otrzymasz w postaci raportu lub prezentacji. W razie potrzeby możemy także omówić rezultaty projektu podczas spotkania lub telekonferencji.
Raport
Obszerny dokument zawierający kompletne wyniki analizy, zwięzłe podsumowania, wnioski i rekomendacje, a także wszystkie istotne tabele, wykresy i wykazy źródeł.
Prezentacja
Mocno skondensowana i maksymalnie użyteczna forma przedstawienia wyników analizy rynku – gotowa do prezentacji przed zarządem lub inwestorem.
PRZYKŁADOWE Z NASZYCH 800+ ANALIZ
Dotychczas zrealizowaliśmy już ponad 800 projektów dla ponad 200 firm z Polski i zagranicy – analizy rynku, analizy konkurencji, desk research i usługi doradcze. Oto zaledwie kilka przykładowych realizacji:
- Rynek cynku wtórnego w Unii Europejskiej
- Analiza rynku sprzedaży pod kątem zastosowania sztucznej inteligencji
- Rynek innowacji w energetyce
- Analiza czynników sukcesu firm technologicznych
- Rynek prefabrykatów betonowych
- Analiza benchmarkingowa na rynku portali medycznych
KLIENCI CENIĄ NASZE ANALIZY
ZA ISTOTNY WKŁAD W ROZWÓJ ICH FIRM
DOŁĄCZ DO MAREK, KTÓRE ODNOSZĄ SUKCES
DZIĘKI NASZYM BADANIOM I ANALIZOM
JAK POMOGLIŚMY NASZYM KLIENTOM
PRZYKŁADOWE REALIZACJE Z 800+ WYKONANYCH PROJEKTÓW
Nie boimy się wyzwań – niszowych branż, trudno dostępnych danych czy skomplikowanych projektów.
Realizujemy badania i analizy rynkowe dla różnych sektorów, tematów i lokalizacji.