jak zamówić analizę

Jak zamówić analizę rynku i konkurencji

Analiza rynku i konkurencji to nie jest gotowy produkt, który czeka na półce na klienta. To zawsze jest usługa, którą realizuje się według potrzeb zamawiającego. Jeśli planujesz wejście na nowy rynek, wprowadzenie nowego produktu lub poszerzenie działalności o nową branżę, to analiza rynku pozwoli zminimalizować ryzyko niepowodzenia, zidentyfikować niszę czy z sukcesem dopasować nowy produkt do potrzeb klienta. 

Pierwszy kontakt 

W pierwszej wiadomości pytającej o wykonanie analizy, obok informacji, którego rynku ma dotyczyć analiza, dobrze jest, jeśli pojawią się dodatkowe pytania. Na przykład: analiza ma dotyczyć polskiego rynku uszczelek elastomerowych i zamawiający chciałby wiedzieć:

  • ile podmiotów funkcjonuje na rynku polskim,
  • jak duży jest to rynek i ile warty,
  • kto jest największym graczem,
  • jaka jest oferta produktowa 10 największych firm,
  • jaką strategię sprzedażową przyjęły te firmy,
  • jak wygląda rynek uszczelek elastomerowych w Europie, 
  • jakie są trendy na świecie.

Pytań może być jeszcze więcej, a analiza rynku i konkurencji pozwoli na wszystkie odpowiedzieć. 

Wyniki naszej analizy

Wyniki naszego researchu i analizy przedstawiamy w raporcie, którego najważniejszą częścią jest podsumowanie menedżerskie, czyli wyciągnięcie najważniejszych wniosków z naszej pracy. Podsumowanie znajduje się na pierwszych stronach raportu, zaraz za spisem treści, abyś mógł od razu zapoznać się z wynikiem badania. Kolejne części, to rozdziały dotyczące poszczególnych zagadnień, w których zwięźle opisaliśmy wyniki naszej analizy. W treści mogą znaleźć się również tabele, wykresy, czasem zdjęcia. Dla zachowania transparentności i rzetelności naszych analiz obowiązkowo, w każdym raporcie znajduje się lista źródeł, z których zaczerpnęliśmy dane i informacje. Wyniki wykonanej przez nas pracy możesz otrzymać w postaci opisowego raportu lub w postaci prezentacji. 

Każda wykonana przez nas analiza rynku i konkurencji to osobny projekt, który wymaga indywidualnego podejścia. Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat wybranego rynku i branży napisz do nas, znajdziemy odpowiedzi na Twoje pytania.