• ANALIZA DUE DILIGENCE

    Zwiększ bezpieczeństwo swojej firmy dzięki wnikliwej analizie klientów i partnerów

    ZAMÓW BEZPŁATNĄ WYCENĘ

DUE DILIGENCE – KOMPLEKSOWA ANALIZA FIRM

STAN
MAJĄTKOWY
POWIĄZANIA
BIZNESOWE
POWIĄZANIA
POLITYCZNE
WERYFIKACJA
FIRMY
USTALANIE
REPUTACJI

DUE DILIGENCE ZMNIEJSZA RYZYKO

Nie narażaj się na straty wynikające z nawiązania współpracy z niewłaściwą osobą lub firmą. Zastosuj zasadę ograniczonego zaufania – sprawdzaj swoich pracowników oraz kontrahentów w Polsce i za granicą.

Weryfikacja kontrahenta

Przed nawiązaniem współpracy poznaj szczegółowe informacje na temat klienta, dostawcy, dystrybutora lub innego partnera biznesowego – m.in. jego przeszłość, finanse i powiązania, a także opinie na jego temat.

Weryfikacja pracownika

Ofertę zatrudnienia zaproponuj najlepszemu, dokładnie sprawdzonemu kandydatowi. Przed decyzją sprawdź jego dotychczasowe zatrudnienie, doświadczenie, osiągnięcia, porażki oraz referencje.

DUE DILIGENCE ROZWIEWA WĄTPLIWOŚCI

Wybierając partnera biznesowego dla swojej firmy, skorzystaj z profesjonalnej analizy due diligence, aby uzyskać rzetelne odpowiedzi na pytania takie jak:

  • Czy oni naprawdę są tak wielką firmą czy to tylko pozory?
  • Kto w nich zainwestował?
  • Czy posiadają odpowiednie uprawnienia?
  • Skąd mają pieniądze na inwestycje?
  • Jakie technologie stosują?

DUE DILIGENCE DAJE SZCZEGÓŁOWĄ OCENĘ

Poznaj całościowy obraz analizowanej firmy lub pełny profil wybranej osoby – jej słabe i mocne strony, obecne działania i plany na przyszłość, a także wiele, wiele więcej:

  • Posiadane pozwolenia, licencje i certyfikaty
  • Powiązania polityczne, biznesowe i rodzinne
  • Powiązania przestępcze
  • Stan majątkowy i sytuację finansową
  • Sytuację prawną i podatkową
  • Reputację i wizerunek

CO OTRZYMASZ PO DUE DILIGENCE?

Po zakończeniu projektu due diligence otrzymasz od nas wyniki analizy w takiej formie, która w najbardziej praktyczny sposób przedstawi zgromadzone informacje.

Raport

Może to być jednostronicowy, zwięzły opis wyniku weryfikacji albo kilkustronicowe opracowanie prezentujące szczegółowe informacje i dodatkowe wyjaśnienia.

Prezentacja

Jeśli wyniki weryfikacji zawierają np. wykresy, porównania lub schematy, wtedy podsumowanie wyników analizy może mieć formę prezentacji.

Baza danych

Zestawienie informacji w formie bazy danych jest dobrym rozwiązaniem, gdy gromadzone są porównywalne dane na temat kilku firm lub osób.

KLIENCI CENIĄ NASZE ANALIZY
ZA ISTOTNY WKŁAD W ROZWÓJ ICH FIRM

W trakcie współpracy zespół Infobrokerskiej wykazał się dużą elastycznością i zaangażowaniem w realizowany projekt, dlatego polecam usługi tej firmy.

Kombud

Serdecznie polecam współpracę z firmą Infobrokerska.pl każdemu, komu zależy na oszczędności czasu pracowników i kosztów oraz otrzymaniu informacji dostosowanych do potrzeb firmy.

greensteam

Firma wykonała dla nas w języku angielskim analizę rynku produktu, obejmującego kraje europejskie i pozaeuropejskie. Firma wykazała się dużym zrozumieniem naszych potrzeb biznesowych, decydując się na przygotowanie pierwszej części analizy w wymagająco krótkim czasie, za co jesteśmy szczególnie wdzięczni. Przedstawione informacje stanowią duży wkład do zasobów wiedzy naszej spółki.

Z pełnym przekonaniem mogę polecić usługi firmy każdemu przedsiębiorcy, poszukującemu specjalistycznego wsparcia w dziedzinie analizy rynku.

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. potwierdza wykonanie dzieła w ramach projektu „Kapitał na Innowacje” PO IG, Działanie 3.1 Inicjowanie działalności innowacyjnej w zakresie analizy desk research rynku na produkt informatyczny do nauki muzyki w Niemczech i Polsce oraz analizę potencjalnych konkurentów firmy.

MARR

DOŁĄCZ DO MAREK, KTÓRE ODNOSZĄ SUKCES
DZIĘKI NASZYM BADANIOM I ANALIZOM

Masz pytanie?
Zadzwoń do nas!

503 666 166 lub 668 759 555

Zapytaj o analizę due diligence

4 + 2 = ?

Zgadzam się na otrzymywanie pocztą elektroniczną na podany adres e-mail Newslettera Markethub / Infobrokerska (właścicielem marki jest Infomedia Group Sp. z o.o. Sp. k.) oraz innych publikacji i informacji zawierających reklamy zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144 poz.1204). Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

 

Pobierz e-booka

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslttera od Infobrokerska.pl