Prasówka lub, jak kto woli, monitoring internetu, to rzecz szczególnie przydatna wszystkim, którzy potrzebują trzymać rękę na pulsie, nie mają wystarczająco dużo czasu na
przekopywanie internetu i gazet i wreszcie, mają dość szumu informacyjnego.

Tak się dobrze składa, że MarketHub bardzo lubi przetrząsać sieć i wyciągać z niej to, co dla najistotniejsze i najciekawsze. Na dodatek przygotowuje prasówki. Branża? Nie ma dla nas znaczenia!

Prasówka – dawka wyselekcjonowanych informacji w pigułce

Jak wygląda praca nad prasówką?

  1. Na początek definiujesz, czego chciałbyś się regularnie dowiadywać i jak często. Na tej podstawie weryfikujemy dostępność danych i informacji i opracowujemy twoją pierwszą prasówkę.
  2. Wspólnie ustalamy to, jak ma wyglądać finalnie dostarczany tobie newsletter. Słuchamy twoich oczekiwań, sugestii, konfrontujemy je z dostępnością danych i ustalamy wspólny plan działania.
  3. W umówionych odstępach czasu twoja prasówka ląduje na twoim wirtualnym biurku – na mailu.

Dla niektórych naszych klientów dogodna częstotliwość dla prasówki to tydzień, dla innych miesiąc, a pozostali dokładają do tego jeszcze kwartalne zestawienia z aktualizacją danych statystycznych. Wszyscy jednakowo cieszą się z zaoszczędzonego czasu i wygody dostawania porcji newsów na temat i na czas.

Przykłady prasówek

Wszystko zależy tutaj od indywidualnych potrzeb i oczekiwań. A to przykłady prasówek, jakie
zamawiają u nas nasi klienci:

  1. Kwartalny monitoring pozwoleń budowlanych na określone rodzaje inwestycji w wybranych województwach;
  2. Monitoring innowacji w wybranym sektorze, co kwartał, na skalę globalną;
  3. Monitoring wybranych firm z kilku sektorów – prasówka miesięczna plus szersze, kwartalne podsumowanie;
  4. Prasówka zawierająca dane o cenach, handlu zagranicznym, produkcji wybranych surowców oraz informacje jakościowe, omawiające szerzej sytuację w branży;
  5. Startup w Polsce czyli newsletter zbierający newsy o nowych projektach, ludziach środowiska startup’ów, biznesie i przedsiębiorczości.

Przygotowana przez nas prasówka to nie tylko zebranie linków i nie ogranicza się tylko to portali branżowych i prasy. Sięgamy do baz statystycznych, do specjalistycznych narzędzi i zasobów, których Google nie indeksuje. To także selekcja, analiza, weryfikacja i synteza informacji do postaci, która tobie najbardziej odpowiada.

Masz pomysł na swoją prasówkę? Napisz do nas, a my przygotujemy ją dla ciebie!