Jako drugi etap realizacji analizy polskiego rynku usług oprogramowania IT wykonaliśmy dla klienta analizę konkurencji.
Tutaj możesz zapoznać się z pierwszą częścią analizy dla tego klienta.
POTRZEBA KLIENTA
Aby przygotować się do wejścia na polski rynek klient potrzebował:
- zidentyfikować kluczowe firmy zajmujące się testowaniem wskazanego oprogramowania IT;
- opracować strategię wejścia na rynek oraz opracowania komunikacji z potencjalnymi klientami.
NASZA ANALIZA
Analiza konkurencyjności na rynku testowania oprogramowania IT
W ramach analizy konkurencji pierwszym krokiem była identyfikacja firm konkurencyjnych. Takie zestawienie przygotowaliśmy w formie bazy danych, która posłużyła nam jako matryca do analizy podmiotów i wytypowania topowych graczy. Następnie, przejrzeliśmy aktywność top graczy pod kątem strategii rozwoju, marketingu i komunikacji z klientami. Finalnym produktem dla klienta był raport, w którym ujęliśmy wyniki naszej pracy, czyli:
- wnioski i rekomendacje wynikające z analizy,
- opisowe profile kluczowych firm zawierające informacje o aktywności firmy w obszarach zainteresowania klienta.
KORZYŚCI DLA KLIENTA
Dzięki analizie konkurencji, klient zyskał:
- zrozumienie realiów, w jakich rozwija się analizowana branża i ocena ich wpływu na planowany biznes;
- opracowanie skutecznej strategii wejścia na rynek na podstawie analizy porównawczej;
- wyłonienie najlepszych sposobów komunikacji z potencjalnym klientem w strategii marketingowej.
Potrzebujesz podobnej analizy konkurencji? Analiza konkurencji to produkt zawsze tworzony na indywidualne zamówienie. Skontaktuj się z nami i powiedz, jakich informacji o konkurencji potrzebujesz. Przygotujemy bezpłatną wycenę analizy konkurencji.
* Ze względu na umowę o poufności w tym studium przypadku nie podajemy szczegółów ani wszystkich elementów wykonanej analizy rynku.
Potrzebujesz analizy dla Twojej firmy?
Zadzwoń 503 666 166
lub napisz na info@markethub.pl
Porozmawiajmy, jak analiza rynku może pomóc
w dalszym rozwoju Twojej firmy!