Analiza konkurencyjności na rynku testowania oprogramowania IT

Analiza konkurencyjności na rynku testowania oprogramowania IT w Polsce

Jako drugi etap realizacji analizy polskiego rynku usług oprogramowania IT wykonaliśmy dla klienta analizę konkurencji*.

Tutaj możesz zapoznać się z pierwszą częścią analizy dla tego klienta.

POTRZEBA KLIENTA

Aby przygotować się do wejścia na polski rynek klient potrzebował:

  • zidentyfikować kluczowe firmy zajmujące się testowaniem wskazanego oprogramowania IT;
  • opracować strategię wejścia na rynek oraz opracowania komunikacji z potencjalnymi klientami.

NASZA ANALIZA 

W ramach analizy konkurencji pierwszym krokiem była identyfikacja firm konkurencyjnych. Takie zestawienie przygotowaliśmy w formie bazy danych, która posłużyła nam jako matryca do analizy podmiotów i wytypowania topowych graczy. Następnie, przejrzeliśmy aktywność top graczy pod kątem strategii rozwoju, marketingu i komunikacji z klientami. Finalnym produktem dla klienta był raport, w którym ujęliśmy wyniki naszej pracy, czyli:

  • wnioski i rekomendacje wynikające z analizy,
  • opisowe profile kluczowych firm zawierające informacje o aktywności firmy w obszarach zainteresowania klienta.

KORZYŚCI DLA KLIENTA

Dzięki analizie konkurencji, klient zyskał:

  • zrozumienie realiów, w jakich rozwija się analizowana branża i ocena ich wpływu na planowany biznes;
  • opracowanie skutecznej strategii wejścia na rynek na podstawie analizy porównawczej;
  • wyłonienie najlepszych sposobów komunikacji z potencjalnym klientem w strategii marketingowej.


Potrzebujesz podobnej analizy konkurencji? Analiza konkurencji to produkt zawsze tworzony na indywidualne zamówienie. Skontaktuj się z nami i powiedz, jakich informacji o konkurencji potrzebujesz. Przygotujemy bezpłatną wycenę analizy konkurencji.


*Ze względu na umowę o poufności nie podajemy szczegółów, ani wszystkich elementów wykonanej analizy rynku