Analiza rynku sprzedaży pod kątem zastosowania sztucznej inteligencji (SI)
case study
case study
Dla jednego z naszych stałych klientów opracowaliśmy kolejną analizę. Tym razem, analizowaliśmy jak sztuczna inteligencja jest wykorzystywana we wsparciu handlu detalicznego oraz jakie są trendy w zastosowaniu SI na świecie.
Pierwszy etap: desk research. Punkt wyjścia dla każdej analizy i przygotowywanego przez nas raportu. Metoda ta pozwala zapoznać się z szeregiem danych i informacji. Jest niezbędna do zrozumienia podstawowych pojęć i specyfiki badanego rynku.
Źródła informacji i danych, z których korzystaliśmy w przygotowaniu raportu to m.in.
Obok światowych trendów oraz zastosowań SI w sprzedaży, w raporcie znalazły się takie informacje jak:
Jedną z istotnych części raportu stanowiły wyniki badań przeprowadzonych wśród dyrektorów kilkuset największych firm z sektora retail. Badanie dotyczyło nastrojów, jakie towarzyszą przedsiębiorcom we wdrażaniu sztucznej inteligencji w ich firmach. Badanych zapytano również o kierunki rozwoju SI z ich perspektywy. Dotarliśmy również do badań i opinii konsumentów na temat zastosowania sztucznej inteligencji w sprzedaży i wykorzystania tej technologii z ich perspektywy.
Uzupełnieniem raportu były zebrane i krótko omówione krajowe polityki i plany rozwoju sztucznej inteligencji w Europie, Afryce, Stanach Zjednoczonych i Azji.