Usługa doradcza umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa

Wejście na nowy rynek to operacja niosąca ze sobą spore ryzyko. O wielu aspektach nowego rynku trzeba pomyśleć dużo wcześniej. Proces wejścia może trwać na tyle długo, że sprzyjająca koniunktura lub nastawienie społeczeństwa może się diametralnie zmienić. Co zrobić, żeby wiedzieć i móc przygotować się na ewentualne utrudnienia? Odpowiedzią jest dogłębna analiza rynku. 

analiza rynku sztucznej inteligencji

Analiza rynku wykorzystania sztucznej inteligencji (SI) – Case study

Dla jednego z naszych stałych klientów opracowaliśmy kolejną analizę. Tym razem, analizowaliśmy jak sztuczna inteligencja jest wykorzystywana we wsparciu handlu detalicznego oraz jakie są trendy w zastosowaniu SI na świecie.

Analiza rynku obiektów fitness w Polsce – Case study

Realizując projekty dla naszych klientów korzystamy z rozmaitych źródeł informacji i danych. Niekiedy też, samodzielnie te dane generujemy przeprowadzając badania pierwotne. Oto przykład jednego z takich projektów – analiza rynku fitness w jednym z polskich miast. 

analiza czynników sukcesu

Analiza czynników sukcesu firm technologicznych – Case study

Zlecenia infobrokerskie bywają różne, jednak łączy je jedno. Do ich realizacji korzystamy zawsze z otwartych źródeł informacji. Otwartych znaczy legalnych i dostępnych dla każdego. Prócz identyfikacji tych źródeł, ważna jest jeszcze umiejętność ich analizy. Aby przybliżyć jak działamy, opisaliśmy jedną z naszych realizacji. Tym razem do naszych zadań należała analiza czynników sukcesu.

Prasówka albo monitoring mediów czyli z czym to się je

Prasówka lub, jak kto woli, monitoring internetu, to rzecz szczególnie przydatna wszystkim, którzy potrzebują trzymać rękę na pulsie, nie mają wystarczająco dużo czasu na przekopywanie internetu i gazet i wreszcie, mają dość szumu informacyjnego.

Analiza rynku samochodów osobowych

Analiza rynku samochodów osobowych w Polsce

Realizowaliśmy ostatnio zlecenie w skład, którego wchodziła częściowa analiza rynku aut w Polce. Analiza rynku samochodów osobowych w Polsce zawiera najciekawsze i najważniejsze informacje na temat tej branży.

analiza benchmarkingowa

Analiza rynku portali medycznych – Case study

Niedawno przeprowadziliśmy obszerną analizę rynku portali medycznych.

Kiedy potrzebna jest analiza konkurencji? Poznaj 5 sytuacji biznesowych

Można by długo rozwodzić się nad tym, jak analiza konkurencji przydaje się w biznesie i snuć przy tym opowieści. Zamiast tego, proponujemy Wam lekturę w postaci 5 obszarów działania firmy, gdzie analiza konkurencji jest absolutnie konieczna. Oto one:

Dowiedz się dlaczego analiza PEST pozwala przygotować się na przyszłość

Ostatnio opisywaliśmy na naszym blogu analizę SWOT. Jej, swego rodzaju przedłużenie, stanowi natomiast analiza PEST, o której nieco szerzej dzisiaj.

Jak zamówić analizę rynku i konkurencji? Sprawdź o co pytać

Analiza rynku i konkurencji to nie jest gotowy produkt, który czeka na półce na klienta. To zawsze jest usługa, którą realizuje się według potrzeb zamawiającego. Jeśli planujesz wejście na nowy rynek, wprowadzenie nowego produktu lub poszerzenie działalności o nową branżę, to analiza rynku pozwoli zminimalizować ryzyko niepowodzenia, zidentyfikować niszę czy z sukcesem dopasować nowy produkt do potrzeb klienta.