NAJNOWSZE ARTYKUŁY
markethub.pl
ul. Fredry 2/6
30-605 Kraków, Polska
M: +48 696 633 438
M: +48 669 296 614
E: info@markethub.pl
DANE FIRMY
Markethub Sp. z o.o.
NIP:6793321959
KRS:0001154223
ul. Fredry 2/6
30-605 Kraków, Polska
M: +48 696 633 438
M: +48 669 296 614
E: info@markethub.pl
Markethub Sp. z o.o.
NIP:6793321959
KRS:0001154223
Analiza rynku samochodów osobowych w Polsce
Realizowaliśmy ostatnio zlecenie w skład, którego wchodziła częściowa analiza rynku aut w Polce. Analiza rynku samochodów osobowych w Polsce zawiera najciekawsze i najważniejsze informacje na temat tej branży.
Analiza rynku portali medycznych – Case study
Niedawno przeprowadziliśmy obszerną analizę rynku portali medycznych.
Kiedy potrzebna jest analiza konkurencji? Poznaj 5 sytuacji biznesowych
Można by długo rozwodzić się nad tym, jak analiza konkurencji przydaje się w biznesie i snuć przy tym opowieści. Zamiast tego, proponujemy Wam lekturę w postaci 5 obszarów działania firmy, gdzie analiza konkurencji jest absolutnie konieczna. Oto one:
Dowiedz się dlaczego analiza PEST pozwala przygotować się na przyszłość
Ostatnio opisywaliśmy na naszym blogu analizę SWOT. Jej, swego rodzaju przedłużenie, stanowi natomiast analiza PEST, o której nieco szerzej dzisiaj.
Analiza SWOT – dlaczego ma sens? Poznaj metodykę analizy rynku
Jak zamówić analizę rynku i konkurencji? Sprawdź o co pytać
Analiza rynku i konkurencji to nie jest gotowy produkt, który czeka na półce na klienta. To zawsze jest usługa, którą realizuje się według potrzeb zamawiającego. Jeśli planujesz wejście na nowy rynek, wprowadzenie nowego produktu lub poszerzenie działalności o nową branżę, to analiza rynku pozwoli zminimalizować ryzyko niepowodzenia, zidentyfikować niszę czy z sukcesem dopasować nowy produkt do potrzeb klienta.
Na początku był desk research. Poznaj metodykę analizy rynku
Desk research – od niego zaczyna się w zasadzie każdy projekt badawczy i analityczny – czym więc jest, na czym polega? Oto on.