NAJNOWSZE ARTYKUŁY
markethub.pl
ul. Fredry 2/6
30-605 Kraków, Polska
M: +48 503 666 166
M: +48 795 455 405
E: info@markethub.pl
DANE FIRMY
Właścicielem strony i marki Markethub jest:
Infomedia Group Sp. z o.o.
NIP:6793143363
REGON:366617560
KRS:0000664662
Analiza czynników sukcesu firm technologicznych – Case study
Zlecenia infobrokerskie bywają różne, jednak łączy je jedno. Do ich realizacji korzystamy zawsze z otwartych źródeł informacji. Otwartych znaczy legalnych i dostępnych dla każdego. Prócz identyfikacji tych źródeł, ważna jest jeszcze umiejętność ich analizy. Aby przybliżyć jak działamy, opisaliśmy jedną z naszych realizacji. Tym razem do naszych zadań należała analiza czynników sukcesu.
Prasówka albo monitoring mediów czyli z czym to się je
Prasówka lub, jak kto woli, monitoring internetu, to rzecz szczególnie przydatna wszystkim, którzy potrzebują trzymać rękę na pulsie, nie mają wystarczająco dużo czasu na przekopywanie internetu i gazet i wreszcie, mają dość szumu informacyjnego.
Analiza rynku samochodów osobowych w Polsce
Realizowaliśmy ostatnio zlecenie w skład, którego wchodziła częściowa analiza rynku aut w Polce. Analiza rynku samochodów osobowych w Polsce zawiera najciekawsze i najważniejsze informacje na temat tej branży.
Analiza rynku portali medycznych – Case study
Niedawno przeprowadziliśmy obszerną analizę rynku portali medycznych.
Kiedy potrzebna jest analiza konkurencji? Poznaj 5 sytuacji biznesowych
Można by długo rozwodzić się nad tym, jak analiza konkurencji przydaje się w biznesie i snuć przy tym opowieści. Zamiast tego, proponujemy Wam lekturę w postaci 5 obszarów działania firmy, gdzie analiza konkurencji jest absolutnie konieczna. Oto one:
Dowiedz się dlaczego analiza PEST pozwala przygotować się na przyszłość
Ostatnio opisywaliśmy na naszym blogu analizę SWOT. Jej, swego rodzaju przedłużenie, stanowi natomiast analiza PEST, o której nieco szerzej dzisiaj.
Analiza SWOT – dlaczego ma sens? Poznaj metodykę analizy rynku
Jak zamówić analizę rynku i konkurencji? Sprawdź o co pytać
Analiza rynku i konkurencji to nie jest gotowy produkt, który czeka na półce na klienta. To zawsze jest usługa, którą realizuje się według potrzeb zamawiającego. Jeśli planujesz wejście na nowy rynek, wprowadzenie nowego produktu lub poszerzenie działalności o nową branżę, to analiza rynku pozwoli zminimalizować ryzyko niepowodzenia, zidentyfikować niszę czy z sukcesem dopasować nowy produkt do potrzeb klienta.
Na początku był desk research. Poznaj metodykę analizy rynku
Desk research – od niego zaczyna się w zasadzie każdy projekt badawczy i analityczny – czym więc jest, na czym polega? Oto on.