Analiza rynku maszyn budowlanych

Analiza rynku maszyn budowlanych w Polsce

Rynek maszyn budowlanych w Polsce rozwija się dynamicznie wraz ze wzrostem zapotrzebowania na usługi budowlane. Analiza rynku maszyn budowlanych wykazała, że aktualnie istnieje aż 140 zakładów różnej wielkości  produkujących maszyny, które zatrudniają około 50 tysięcy pracowników.

Prasówka albo monitoring mediów czyli z czym to się je

Prasówka lub, jak kto woli, monitoring internetu, to rzecz szczególnie przydatna wszystkim, którzy potrzebują trzymać rękę na pulsie, nie mają wystarczająco dużo czasu na przekopywanie internetu i gazet i wreszcie, mają dość szumu informacyjnego.

Analiza rynku samochodów osobowych

Analiza rynku samochodów osobowych w Polsce

Realizowaliśmy ostatnio zlecenie w skład, którego wchodziła częściowa analiza rynku aut w Polce. Analiza rynku samochodów osobowych w Polsce zawiera najciekawsze i najważniejsze informacje na temat tej branży.

analiza benchmarkingowa

Analiza rynku portali medycznych – Case study

Niedawno przeprowadziliśmy obszerną analizę rynku portali medycznych.

Kiedy potrzebna jest analiza konkurencji? Poznaj 5 sytuacji biznesowych

Można by długo rozwodzić się nad tym, jak analiza konkurencji przydaje się w biznesie i snuć przy tym opowieści. Zamiast tego, proponujemy Wam lekturę w postaci 5 obszarów działania firmy, gdzie analiza konkurencji jest absolutnie konieczna. Oto one:

Dowiedz się dlaczego analiza PEST pozwala przygotować się na przyszłość

Ostatnio opisywaliśmy na naszym blogu analizę SWOT. Jej, swego rodzaju przedłużenie, stanowi natomiast analiza PEST, o której nieco szerzej dzisiaj.

Jak zamówić analizę rynku i konkurencji? Sprawdź o co pytać

Analiza rynku i konkurencji to nie jest gotowy produkt, który czeka na półce na klienta. To zawsze jest usługa, którą realizuje się według potrzeb zamawiającego. Jeśli planujesz wejście na nowy rynek, wprowadzenie nowego produktu lub poszerzenie działalności o nową branżę, to analiza rynku pozwoli zminimalizować ryzyko niepowodzenia, zidentyfikować niszę czy z sukcesem dopasować nowy produkt […]

Na początku był desk research. Poznaj metodykę analizy rynku

Desk research – od niego zaczyna się w zasadzie każdy projekt badawczy i analityczny – czym więc jest, na czym polega? Oto on.